Realfagsprisen 2024

Realfagsprisen for Nedre Romerike ble utdelt i aulaen ved Lillestrøm videregående skole torsdagen før påske. Vi gratulerer Vetle og Andreas med flott innsats!

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Søndag 10. mars går elever fra Lørenskog videregående skole fra dør til dør for å samle inn penger til Kreftforeningens innsamlingsaksjon!

Abelkonkurransen 2023/2024

Vi vil gratulere våre elever Alexander og Vetle med flott innsats i årets Abelkonkurranse! Begge var med i de to innledende rundene i årets konkurranse, der tilsammen 302 elever fra hele Norge deltok.

Romeriksmesterskapet for ungdomsbedrifter

Entreprenørskap- og bedriftsutvikling 1 deltok på en spennende og innholdsrik dag på Romeriksmesterskapet for ungdomsbedrifter fredag 19.01.

Universitetsturneen

Denne uken har elevene på vg3 hatt besøk av Universitetsturneen!

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Opprett en digital postkasse

Brev fra skolen og fylkeskommunen kommer raskere frem hvis du har en digital postkasse.

Nå kan du søke om stipend og lån

Elever som har skoleplass, kan nå søke om stipend og lån.